Lillebror har koll

Tjallå
Jag är hemma från London. Har varit det ganska länge men jag förträngde att jag hade en blogg. Vill tillbaka till England. Så jääävla amazing! En kille råkade gå in i mig och istället för att irriterat skynda vidare som vi underbara människor i sverige gör, så stannade han upp och sa: "Oh, sorry love!" PÅ MUDDAFECKIN BRITTISKA
Jag dog och jag såg ut så här: 8D
När vi var hemma i Sverige igen och lyssnade på radion mitt i natten så hände det här:
Jag: Ooooo, ny låt, det hör man inte ofta på NRJ!
Mum: Nä, jag har inte heller hört den, vet du vem det är?
Jag: Näe..., det låter lite som One direction..., är det dem?
Lillebror: *tvärsäkert* Det är One Direction.
Jag: Eh, okej...?
Lillebror: Jo men jag har sett deras musikvideo, det är One Direction.
Jag: Okej, du borde väl veta.
Den ungen är för söt. Han älskar One direction (mest "What makes you beautiful") han äger på golf, han älskar att dansa, han vill kanske börja rida och spelar INTE fotboll.
YAY för individualitet!
C U 2 morrow

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0